Nowoczesny system call center contact center do profesjonalnej obsługi klienta, standaryzacji i automatyzacji procesów związanych z customer care and support

2019-10-01

Call Center w chmurze (w modelu cloud computing) pozwala na szybkie i proste wdrożenie. - korzystne warunki dostawy i system zniżek. Dane sprzedażowe firm inwestujące w contact center są jednoznaczne. Sprawdź darmowe demo aplikacji do call center, jest dostępna w pełnej funkcjonalności w kilka dni po zakupie. Nowoczesny system call center contact center do profesjonalnej obsługi klienta, standaryzacji i automatyzacji procesów związanych z customer care and support. Elastyczność narzędzi call center pozwala na tworzenie dowolnych skryptów rozmów, z zaszytymi algorytmami logicznymi kreującymi ścieżkę rozmowy. Specjalizuje się w projektowaniu, rozwoju oraz dostarczaniu klientom własnych, innowacyjnych produktów i usług do obsługi call center i contact center. Usługi call center to dziś nieodzowny element współczesnego biznesu nastawionego na sprzedaż produktów bądź usług na szeroką skalę. Profesjonalny system do elektronicznego obiegu dokumentów, spraw, zadań i procesów w organizacji oraz sprawnego zarządzania nimi. System zbiera także zapytania z formularzy www, czatu, e-maili i SMS-ów. Podnieś sprzedaż dzięki nowoczesnej aplikacji do call center! Stworzyliśmy #1 aplikację contact center oraz usługi do komunikacji biznesowej, świadczone w modelu chmury obliczeniowej. Kompleksowość: powinno zawierać wielopoziomowy system zapowiedzi głosowych (IVR), możliwość kolejkowania połączeń, reguły blokowania numerów, przyjazny panel konfiguracji. Jesteśmy świadomi tego, że słuchawki call center to bardzo istotne narzędzie i musi być w pełni kompatybilne z urządzeniem, z którym współpracuje. Doskonałym ułatwieniem dla osób na podobnych stanowiskach, będą też słuchawki bezprzewodowe do call center. Od 15 lat budujemy najlepszy polski system contact center, który dopasowuje się do potrzeb dosłownie każdej firmy. Wszystko w ramach call center - biura obsługi klienta. Sprawdź cennik naszego call center i rozpocznij nowy etap w rozwoju swojej firmy! System dla operatorów usług multimedialnych i ISP przeznaczony do pełnej obsługi abonenta, zarządzania katalogiem produktów, promocjami, cennikami, umowami i rozliczeniami. Nasze systemy call center z pewnością przyczynią się do marketingowego sukcesu Twojej firmy. Słuchawki call center zapewniają najwyższy komfort użytkowania, nawet w trakcie prowadzenia bardzo długich rozmów telefonicznych. Nasze słuchawki do call center to produkt najwyższej jakości, zapewniający wysoką funkcjonalność, niezawodność oraz wydajność. Wykorzystywane systemy call center pozwalają na zdefiniowanie kluczowych parametrów kampanii i ich monitoring w czasie rzeczywistym, co pozwala na efektywne zarządzanie pracą Agentów. Realizując politykę ciągłości działania contact center systemy zabezpieczone są niezależnym, awaryjnym zasilaniem zapewniając ciągłość pracy agentów. Szczeg�lne miejsce w ofercie zajmuj� zaawansowane systemy telekomunikacyjne, w tym rozwi�zania IP, systemy call i contact center, systemy wideokonferencyjne oraz inne aplikacje biznesowe.

@ Copyright 2018